Wednesday, April 14, 2010

Kelahiran Putera Tanta


Salam mahabbah kepada semua,semoga sihat sejahtera hendaknya.
Kami bagi pihak UBM TANTA mengucapkan tahniah dan alfun mabruk kepada Ustaz Nahi B.Mohd Hasbullah dan Ustazah Nor zaini Bt.Abdul Kadir di atas kelahiran anak kedua mereka pada 11 April 2010,yang juga merupakan ulang tahun kelahiran PMRAM kali yang ke 80.


Putera sulung mereka yang beratnya 4.1 kg selamat dilahirkan pada jam 10 malam di hospital Tibbah.Semoga anak tersebut menjadi pembela agama suatu hari nanti.

3 comments:

HisYamZahRa' said...

Salam, mabruk juga buat ustaz Mohd Nahi dan Zaujah Norzaini diatas kelahiran putera sulong mereka. semoga keluarga ini bertambah berkat dan ceria dengan bertambahnya cahayamata.

Oh ya, kelahiran putera Tanta yang diberi nama Nafi' tidak pula diceritakan di sini. Mungkin Nafi' bukan lahir di Tanta kot..huhu. xpelah. Doakn juga buat anakanda Nafi', semoga menjadi anak yang soleh.

salam

Unit Bait Muslim Tanta, Gharbiyyah, Egypt said...

Salam,terima kasih atas teguran tersebut.Sebenarnya blog Ubm baru dikemaskinikan.Insyaallah apa2 majlis atau aktiviti Ubm akan disiarkan dalam blog.Sebenarnya bukan sahaja nafi'yang tak ade berita tetapi Faris,Saadah dan Insyirah tak sempat disiarkan.Syukran.

HisYamZahRa' said...

salam, oh takpelah kalau begitu. Kami hanya bertanya kerana sebelum dan selepas tarikh kelahiran Nafi' sudah ada posting2 di blog ini, cuma posting tentang kelahiran Nafi' je yang tiada berbanding hanan dan Nasih Ulwan yang lahir selepas itu.

Bagi Faris, Saadah dan Insyirah pula, masa tarikh kelahiran mereka, tidak dikemaskinikan lagi blog ini.

Apapun, tidak mengapa. hanya meluahkan rasa hati yang terasa. huhu...

K, Semoga UBM Tanta terus berkembang dan bertambah berkat.

wassalam